Rok 2018


INFORMACJA

Działając na podstawie art. 14 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 870) informuje się, że w 2018 r. wpłynęła jedna (1) petycja.
Pełna treść wszystkich petycji z wyszczególnieniem przedmiotu oraz sposobu ich załatwienia znajduje się w załącznikach poniżej.

PETYCJA nr 1/2018

10‑11‑2018 14:40:00

Przedmiot petycji:

Dokonanie przez Kierownika JST analizy możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym używaniem środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia – w formie, o której mowa w art. 10a ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podmiot składający:

Szulc-Efekt Sp. z o.o.
Prezes Zarządu: Adam Szulc
ul. Poligonowa 1
04-051 Warszawa

Data wpływu:

09.11.2018 r.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Jarosław Fliski
email: jfliski@siewierz.pl tel.:326499433
, w dniu:  24‑11‑2025 08:34:16
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jarosław Fliski
email: jfliski@siewierz.pl tel.:326499433
, w dniu:  24‑11‑2025 08:34:16
Data ostatniej aktualizacji:
02‑12‑2025 09:14:37
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie